Sunday, January 15, 2012

MUET result and assignments...

assalammualaikum.. ;)

pada hari Khamis lepas bersamaan 12 Januari 2012, Majlis Peperiksaan Malaysia (MPM) telah mengeluarkan keputusan Malaysian University English Test (MUET). semua calon MUET berpusu-pusu untuk melihat keputusan mereka sama ada menggunakan khidmat pesanan ringkas ataupun online. jadi, saya pun tak terkecuali untuk menyemak keputusan saya. (okay, pesal ntah aku skema sangat kan...) jadi result saya ialah...... BAND 10 (baca: BEN 10), okay tipu.. mana ada sampai band 10, paling tinggi band 6 je tau. huhu.. amie punya yang sedang-sedang je. huuu~

gambar novel dan komik sekadar hiasan. ;p

okay lah, tu pasal MUET. hari Jumaat lepas pula ada ETR test, okay lah. boleh jawab. tapi bukan tu yang amie nak cerita. ni nak sembang pasal assignments.. ohhh, sakit perutku. eh? sakit kepalaku. firstly, assignment ETR300, kitaorang (satu group lima orang) kena buat business plan. dan kami buat business plan untuk kedai dobi. progress setakat ni kira okay la. huuu~ kitaorang siap buat page kat Facebook lagi. nama kedai dobi kitaorang ialah Bubble Bee Ent (silalah like). hehe.

kedua, assignment FAR360. kena buat presentations dan final report. rasa nak pecah kepala je. seriously. esok, presentation kedua pula. berdebar i. huu~ esok kena present pasal auditing and taxation. masa presentation 1 haritu kena present pasal manangement accounting, financial accounting and financial management. nak buat semua ni memang agak stress la. lagi stress kalau hal ni berlaku:

urghhhh!!!

okdaaaa~

nota ringkas: saya sudah dapat Baucar Buku 1Malaysia. yeay.. huu~

No comments: