Saturday, January 15, 2011

ice room.

assalammualaikum.

adakah anda tahu apa itu Ice Room.?
adakah anda fikir Ice Room itu peti sejuk.?
atau mungkin bilik berais.?
anda SALAH.
*teettt*
Ice Room adalah sebuah restoran.
ahha.


ada sesiapa yang pernah makan disini.?
tak pernah.? *kesian*
apa yang special eh kat sini.?
tentulah snow ice cream nya, atau ais krim salji. eh.
tapi memang sedap la awak.
saya pernah pergi Ice Room ini di Taman Shamelin Perkasa.
yakni, yang berada dihadapan kolej saya.
muahahahahahahaha.
first time pergi sana pun sebab ada gathering.
macam-macam ais krim saya dah rasa.
memang sedap la. wee~
meh saya nak tunjukkan beberapa gambar ais krim yang saya ambil.
Check It Out yo.

perisa Mangga. Mango. sedap uh.

kacang. ermm, oke la.

strawberry. nice.

blueberry. nice jugak. wee~

ini adalah sebahagian gambar snow ice yang ada. ada banyak lagi pilihan sebenarnya. so, kalau korang nak cuba makan, pergi lah Ice Room yang berhampiran. muahahahaha.

kaki tulis nota : sedap seyh. uiks.

2 comments:

a n a b e l l a said...

mentang2 la dkt je..
slalu la ko singgah ek..
aku baru pegi skali..
oke la..
kek dye menarik... =)

Amie Amisya said...

bese la bro. huhu. aq xprnh plak rase kek dye lagi uh. nnt aq try la. wee~